شنبه 103 اردیبهشت 29
خبرها - پرهون

ایمانِ کسی برای خدا خالص نمی شود، تا آن که خداوند، نزدش از خودش، پدرش، مادرش ، فرزندانش، خانواده اش و هر آنچه از مردم دارد، محبوب تر باشد . [امام صادق علیه السلام]

نوشته شده توسط:   پرهون  

باز هم یک شب قدر دیگر و میلیون ها چشم دوخته به معبود یکشنبه 86 مهر 8  1:42 عصر

السلام علیک یا امیر المومنین

باز هم یک شب قدر دیگر و میلیون ها چشم دوخته به معبود

خدایا تو را سپاس گذارم که یک شب قدر دیگر را نصیب من کردی تا بتوانم دوباره توبه کنم و نسبت به کارهای گذشته خود ابراز پشیمانی.خدایا ای که همه امیدها به کرم توست کرم کن و مرا نیز جزء خوبان در گاهت قرار ده و کمکم کن که این شب دست خالی برنگردم و بتوانم سرنوشت خوبی برای سال پیشرو رقم بزنم . امید آن آنکه همه جزء خوبان درگاهت باشیم . 


نظرات شما برای پرهون () یکشنبه 86 مهر 8 ساعت 1:42 عصر

نوشته شده توسط:   پرهون  

اخبار داغ داغ از انتخابات دوشنبه 86 مهر 2  12:44 عصر

 اخبار جدید از احزاب و گروهای مختلف

مقدمه

در فاصله وقفه‌ای که در ادامه سلسله گزارش‌های "تا انتخابات" رخ داد تحرک‌های همگرایانه و واگرایانه‌ در دوسوی جریان‌های عمده سیاسی ادامه داشت.

ثبات حزب اعتماد ملی بر فعالیت مستقل از دیگر احزاب دوم خردادی و ادامه درگیری لفظی با آنها، تلاش بیشتر حزب مشارکت برای ائتلاف با حزب کارگزاران و وجود برخی از مسائل درون گروهی در گروه‌های دوم خردادی از جمله آخرین تحولات در صف جریان موسوم به دوم خرداد بود. اصولگرایان نیز در این مدت عمدتاً به تلاش‌های جبهه مقابل برای ایجاد تشتت در جبهه خود اشاره داشتند. علاوه بر این، تلاش‌ برای ایجاد یک ائتلاف فراگیر از همه گروه‌های اصولگرا توسط آیت‌الله مهدوی کنی در این مدت استمرار یافت. جزئیاتی از آخرین فعل و انفعال‌های انتخاباتی در دو جبهه را مرور می‌کنیم:

 ادامه مطلب 

نظرات شما برای پرهون () دوشنبه 86 مهر 2 ساعت 12:44 عصر

نوشته شده توسط:   پرهون  

بازدید رئیس جمهور از جنگنده‌های صاعقه و آذرخش یکشنبه 86 مهر 1  11:59 صبح

صبح امروز انجام شد

بازدید رئیس جمهور از جنگنده‌های صاعقه و آذرخش

رئیس جمهور کشورمان صبح امروز از جنگنده‌های صاعقه و آذرخش دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور با حضور در پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش از سه فروند جنگنده صاعقه، سه فروند جنگنده آذرخش و جت آموزشی تذرو بازدید کرد و از متخصصان دفاعی کشورمان به خاطر رسیدن به این تولید مهم تقدیر کرد.
احمدی‌نژاد با تاکید بر لزوم حمایت تولیدات داخلی از روند ساخت این جت‌ها که به دست متخصصان دفاعی کشورمان طراحی و تولید شده مطلع شد.
خلبانان حاضر در پایگاه یکم شکاری از رئیس جمهور خواستند تا با حضور در کابین خلبان، عکس یادگاری از حضور احمدی‌ نژاد در جنگنده صاعقه داشته باشند که رئیس جمهور در پاسخ به آنها تاکید کرد: اینجا جایگاه مردان خدا است.
جنگنده صاعقه نسل مدرن هواپیماهای آذرخش است که تولید آن محصول مشترک وزارت دفاع و نیروی هوایی ارتش کشورمان بوده و از روز گذشته با حضور در رژه نیروهای مسلح رسماً به ناوگان هوایی ایران پیوست.


نظرات شما برای پرهون () یکشنبه 86 مهر 1 ساعت 11:59 صبح

نوشته شده توسط:   پرهون  

ناگفته‌های حیات علامه عسکری(ره) از زبان شاگرد اصلی سه شنبه 86 شهریور 27  12:22 عصر

ناگفته‌های حیات علامه عسکری(ره) از زبان شاگرد اصلی



ایشان در سن 20 سالگی اولین حرکت اجتماعی خود را با تأسیس مدرسه‌ای کوچک در سامراء شروع کرد...یکی دیگر از حرکات اجتماعی ایشان، مبارزات سیاسی گسترده‌ای بود که از عصر دولت پادشاهی عراق تا عصر حزب بعث برای احقاق حقوق شیعیان عراق انجام داد. ایشان در این دوران در کنار شهدای بزرگی چون آیت‌الله سید محمدباقر صدر و سید مهدی حکیم بود که سرانجام با قطعی شدن خطر اعدام توسط صدام از عراق گریخت.

نظرات شما برای پرهون () سه شنبه 86 شهریور 27 ساعت 12:22 عصر

نوشته شده توسط:   پرهون  

فیلتر محبوبترین موتور جستجو گر جهان در ایران سه شنبه 86 شهریور 27  9:26 صبح

محبوبترین موتور جستجو گر جهان در ایران عمداً یا عمداً فیلتر شد

گزارش‌های رسیده از نقاط مختلف کشور حاکی از آن است که جستجوگر «گوگل» و تمام سرویس‌های آن توسط ISPها فیلتر شده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، از روز گذشته به تدریج دامنه این فیلترینگ افزایش یافته و کاربران ایرانی که به صفحه سایت «گوگل» مراجعه می‌کنند، با پیغام فیلترینگ مواجه می‌شوند.

«گوگل» که محبوب‌ترین موتور جستجو در ایران و جهان به شمار می‌رود، یکی از مهم‌ترین ابزارهای پژوهش دانشجویان، اساتید و کلیه کاربران اینترنت در ایران است که استفاده علمی و پژوهشی آن بسیار جدی‌تر از موارد دیگر است.

این در حالی است که پیش از این، صفحات جستجوی برخی کلمات در «گوگل» که احتمالا به موضوعات غیراخلاقی مربوط می‌شد، فیلتر شده بود. به عنوان نمونه، جستجوی کلمه «تجاوز» که البته کاربرد زیادی در مسایل سیاسی و نظامی دارد، امکانپذیر نبود و با این وصف، از این پس تنها استفاده علمی از گوگل ناممکن می شود.

بسیاری از کاربران اینترنتی که با فیلترینگ گوگل مواجه شده‌اند با شگفتی از خود می‌پرسند این اقدام ناشی از اشتباه نرم‌افزار شرکت فیلترینگ مخابرات است یا عمدا این سایت فیلتر شده است. اما در صورتی که اشتباهی نباشد، اقدامی سخیف و برخلاف تاکیدات رهبر انقلاب در راستای جهش علمی کشور است.

این در حالی است که پیش از این، نرم‌افزار آمریکایی مورد استفاده شرکت مخابرات برای فیلترینگ سایت‌های غیرمجاز اشتباهی در مورد فیلترینگ سایت‌ها انجام داده بود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی فیلتر شدن Google را تایید کرد! 
حمید شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر که از وی در مورد دلایل فیلترینگ سایت گوگل و چند سایت دیگر از نخستین ساعات امروز، سئوال کرد، گفت : فیلتر شدن این سایتها را تایید می‌کنم.

دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی کشور از هرگونه اظهارنظر در مورد دلایل فیلترینگ یا احتمال رفع آن خودداری کرد و توضیحات مشروح را به آینده موکول کرد.

اما یک مقام ناشناس شرکت فناوری اطلاعات به خبرگزاری فارس گفت: به دلیل یک اشتباه سایت گوگل دچار مشکل شده بود که این مشکل به سرعت برطرف شد و در حال حاضر سایت اصلی گوگل و دیگر امکانات آن چون "gmail" برای کابران قابل رویت و استفاده است. 


نظرات شما برای پرهون () سه شنبه 86 شهریور 27 ساعت 9:26 صبح

نوشته شده توسط:   پرهون  

گلچین خاطرات مقام معظم رهبری از دوران دفاع مقدس یکشنبه 86 شهریور 25  11:32 صبح

گلچین خاطرات مقام معظم رهبری از دوران دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: خاطرات مقام معظم رهبری شرح مکرر حماسه، دلیری، صبوری، مقاومت و ایمان غیورمردان عرصه پیکار و جهاد است.

به گزارش خبرگزاری فارس، دوران هشت ساله دفاع مقدس سرشار از خاطره است، هنوز دلهای مشتاق بسیاری منتظر شنیدن گفته‌ها و ناگفته‌های دوره حماسه و ایثار هستند. شرح مجدد دلاوری و مقاومت و شتاب در عرصه رادمردی گرچه مکرر است اما تکرار دوباره حماسه‌ها، ملالی بر خاطر مخاطبان نمی‌نشاند.
بخشی که از نظر خوانندگان خواهد گذشت، گوشه‌ای از خاطرات مقام معظم رهبری به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور در دوران دفاع مقدس است. 
         
(ادامه مطلب...

نظرات شما برای پرهون () یکشنبه 86 شهریور 25 ساعت 11:32 صبح

نوشته شده توسط:   پرهون  

روسیه "پدر تمام بمب های جهان" را آزمایش کرد چهارشنبه 86 شهریور 21  11:3 صبح

روسیه "پدر تمام بمب های جهان" را آزمایش کرد

مقامات روسیه اعلام کردند که مسکو پر قدرت ترین بمب موجود در جهان را موسوم به "پدر تمام بمب ها" که قدرتی بیش از بمب های هسته ای دارد، با موفقیت آزمایش کرد.

ادامه مطلب...

نظرات شما برای پرهون () چهارشنبه 86 شهریور 21 ساعت 11:3 صبح

نوشته شده توسط:   پرهون  

پیشنهاد مناظره تلویزیونی چهارشنبه 86 شهریور 21  7:19 صبح
پیشنهاد مناظره تلویزیونی
             و          
 
هفته نامه پرتو سخن وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) - که تحت نظر آیت الله مصباح یزدی اداره می شود- در سرمقاله جدیدترین شماره خود با اشاره به طرح انتقاداتی از سوی 57 اقتصاددان از دولت نهم و در نهایت دیدار و مناظره طرفین، پیشنهاد داد که اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک برنامه تلویزیونی با محمود احمدی نژاد رییس جمهوری به مناظره بنشینند. 
                                                                     
ادامه مطلب...
نظرات شما برای پرهون () چهارشنبه 86 شهریور 21 ساعت 7:19 صبح

نوشته شده توسط:   پرهون  

آیت الله هاشمی رئیس مجلس خبرگان شد چهارشنبه 86 شهریور 14  7:14 صبح
آیت الله هاشمی رئیس مجلس خبرگان شد
دومین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم این مجلس، صبح امروز در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی گشایش یافت و در این جلسه آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان شد.


نظرات شما برای پرهون () چهارشنبه 86 شهریور 14 ساعت 7:14 صبح

نوشته شده توسط:   پرهون  

دوستی با شیطان برای حفظ قدرت چهارشنبه 86 شهریور 14  7:6 صبح
دوستی با شیطان برای حفظ قدرت
«خاتمی با هشت سال دین ستیزی و فرهنگ سوزی اصلاح طلبانه ، و گردآوری عناصر پلید دگراندیش یعنی همان منافقان و مرتدان و ملحدین امروزه سردمداری بنیاد باران را دارد». «غارتگری بیت المال و انباشت ثروت بی کران خاندان هاشمی را حتی می‌توان از فرزندان تازه به زبان آمده این مملکت شنید» . خوانندگان عزیز تعجب نکنید! این‌ها نوشته‌های اشخاصی است که به معاد اعتقادی راسخ داشتند!

ترور شخصیّت یکی از تاکتیک‌های مؤثر جنگ روانی بوده و بهتر از ترور فیزیکی در صفحه‌ی تاریخ عمل نموده است. بنابراین می‌توان آن را یک استراتژی راهبردی مناسب در جهت حذف اشخاص موّجه و کارآمد از صفحه‌ی سیاست دانست.

                                                                    (ادامه مطلب...
نظرات شما برای پرهون () چهارشنبه 86 شهریور 14 ساعت 7:6 صبح

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کلام آخر 86
[عناوین آرشیوشده]

بازدید کنندگان پرهون بازدید کنندگان امروز:6 تعداد بازدید دیروز:0 تعداد کل بازدید:23858

[خـانه]

[ RSS ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

آشنایی با من

خبرها - پرهون

لوگوی خودم

خبرها - پرهون

اوقات شرعی

آرشیو

خبرها
اخبار ویژه
با شهدا
زمستان 1386
پاییز 1386

جستجوی وبلاگ من

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک

 

طراح قالب

www.parsiblog.com

تعداد   23858   بازدید